Conform legislatiei din România consumatorul poate returna produsele cumparate de pe www.splitlight.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi invocat vreun motiv si fara a suporta alte costuri cu exceptia costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice (OG 130/2000 Art 2 (1) lit. b).
Înainte de expirarea perioadei de retragere, clientul informeaza Split Light cu privire la decizia sa de retragere din contract, folosind una dintre urmatoarele variante:
completarea formularului de retragere si expedierea lui prin posta sau e-mail la adresa office@splitlight.ro,orice alta declaratie neechivoca în care clientul îsi exprima decizia de retragere din contract.
In 48 h de la receptionarea email-ului dvs, un operator va confirma primirea cererii, astfel, doar aceste notificari scrise sunt luate în considerare. Cererile de retur înregistrate dupa 14 zile calendaristice, nu sunt preluate de operatorii societatii, fiind considerate nule.
Produsele trebuie returnate în aceeasi stare în care au fost livrate si însotite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factura fiscala, bon fiscal, fisa tehnica, manual de utilizare, certificat de garantie), bine ambalate si protejate. Ambalajul nu trebuie sa prezinte deteriorari sau urme ale altor corpuri straine (ex: scoch).
Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire excesiva, zgârieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsa si nu poate fi vândut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
Produsele de tip mobilier ce sunt asamblate de catre cumparator pot fi returnate doar cu toate piesele aferente, si fara defecte sau semne rezultate din manipulare si montare. Scaunele ce necesita montaj pot fi returnate fara a avea defectiuni fizice sau zgarieturi provocate de montarea incorecta. Ne rezervam dreptul de a solicita si retine contravaloarea daunelor rezultate din manipualare incorecta.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea coletului in contul mentionat de Dvs.
Coletele pot fi livrate cu orice firma de curierat (nu acceptam si nu ridicam colete de la Posta Romana ).
Costul expedierii produselor va fi suportat de catre client, iar adresa la care se vor trimite produsele este:
B-dul Ghencea 126-132
Home & Design Mall
061699 Bucuresti
0745 186 555
0749 164 070